[:ca]

RE+VOLUCIÓN

Otoño 2013

RE+VOLUCIÓ

Tardor 2013
[:es]

RE+VOLUCIÓN

Otoño 2013

Ernest Benach

Gandhi i el seu twitter

Malgrat ser participant actiu al món casteller des de la seva joventut i membre de l’escoltisme català, la majoria de gent el coneix com a polític.

Ernest Benach des de ben aviat es compromet amb moviments polítics i de caire ciutadà. S’aboca a la política des de ben jove, cosa que li facilitarà  conèixer personalitats consolidades dins de la política i la cultura de la seva terra.

La seva trajectòria li ha permès desenvolupar diferents tasques que comencen a l’ajuntament de Reus, la seva ciutat natal i acaben al Parlament de Catalunya com el President més jove. Col·labora en diferents mitjans de cominicació i també ha editat un programa setmanal de cultura en una emissora local.

twitter Ernest Benach


VOLS PARTICIPAR COM A PONENT EN EL PROPER TEDxAnd?

Si estàs interessat en participar com a ponent en el pròxim TEDxAnd, envia’ns una consulta i ens posarem en contacte amb tu tan aviat ens sigui possible!
[:es]

RE+VOLUCIÓN

Otoño 2013

RE+VOLUCIÓ

Tardor 2013
[:es]

RE+VOLUCIÓN

Otoño 2013

Ernest Benach

Gandhi y su Twitter

A pesar de ser muy activo dentro del mundo casteller desde su juventud y miembro del escultismo catalán, la gran mayoría de gente le conoce como político.

Ernest Benach desde muy pronto se compromete con movimientos políticos y de cariz ciudadano.  Su inclinación hacia la política desde muy joven le facilitará conocer personalidades consolidadas tanto en este ámbito, como en el de la cultura en su tierra.

Su trayectoria le ha permitido desarrollar diferentes puestos empezando por el ayuntamiento de Reus, su ciudad natal, hasta llegar al Parlament de Catalunya como el Presidente más joven.

Colabora en diferentes medios de comunicación y también ha editado un programa cultural semanal en una emisora local.

twitter Ernest Benach


VOLS PARTICIPAR COM A PONENT EN EL PRÓXIMO TEDxAnd?

Envia'ns una consulta i ens posarem en contacte amb tu tan aviat ens sigui possible!

[:]

Pin It on Pinterest