[:ca]

FOCUS

Tardor 2016

 

Omar El Bachiri

La felicidad es cuestión de actitud

Omar El Bachiri va nèixer fa 38 anys a Nador, Marroc, i va arribar al Principat d’Andorra a l’edat de dos anys. És Llicenciat en Psicologia per la UNED i té com a passions viatjar i practicar esport a diari.

En la seva primera aventura literària, anomenada “Feliz y con ahorros”, Omar ens parla de la microeconomia entesa des d’un punt de vista personal i familiar de la llar i ens explica com estalviar per arribar en bones condicions econòmiques a la jubilació, sense que això repercuteixi en el nostre estat d’ànim, i portant un ritme de vida amb què poguem cobrir les nostres necessitats. Omar recentment ha presentat el seu segon llibre, anomenat “Vivo como quiero”, que preten sigui tota una declaració d’intencions.

Links :
Facebook

[:es]

FOCUS

Otoño 2016

 

Omar El Bachiri

La felicidad es cuestión de actitud.

Omar El Bachiri nació hace 38 años en Nador, Marruecos, y llegó al Principado de Andorra a la edad de dos años. Es Licenciado en Psicología por la UNED y tiene como pasiones viajar y practicar deporte a diario.

En su primera aventura literaria, llamada “Feliz y con ahorros” Omar nos habla de la microeconomía entendida desde un punto de vista personal y familiar del hogar y nos cuenta cómo ahorrar para llegar en buenas condiciones económicas a la jubilación, sin que ello repercuta en nuestro estado de ánimo y llevando un ritmo de vida con el que podamos cubrir nuestras necesidades. Omar recientemente ha presentado su segundo libro, llamado “Vivo como quiero”, que pretende sea toda una declaración de intenciones.

Links :
Facebook

[:]

Pin It on Pinterest